sobota, 6 kwietnia 2019

FIT | Placuszki(49 kcal!) kurczakowo-warzywne. BEZGLUTENOWE


Witam;) Prosiliście mnie poprzez instagram o to abym podzieliła się z Wami przepisem na niskokaloryczne placuszki (tylko jeden ma 49 kcal!) tak wiec oto jestem, dla Was!
Są naprawdę przepyszne i niezwykle pożywne- zaledwie 3-4 wystarczą aby się najeść do syta i mieć siłę na resztę dnia. Pomysł na nie wpadł mi niespodziewanie, po prostu próbowałam wymyślić coś niezwykle smacznego a jednoczenie podwójnie odchudzonego!Zastąpiłam kilka składników innymi, niektóre całkiem wykluczyłam dzięki czemu nadal jest to pyszny posiłek a mniej kaloryczny. .

Przepis na 2 porcje czyli 12 placuszków.
Jedna porcja-  6 placuszków to zaledwie ~ 294 kcal

SKŁADNIKI
2 małe jajka 
80 g warzyw mrożonych 
2 łyżki mleka 0,5 % 
2 łyżki mąki ziemniaczanej 
Pierś z kurczaka 200 g
Przyprawy : pieprz, ostra papryka, przyprawy do kurczaka, czosnek suszony. 

Kurczaka kroimy na drobne kawałki, wbijamy jajka, lekko rozmrożoną wcześniej włoszczyznę ,wlewamy mleko, mąkę ziemniaczaną i przyprawy. 

Wszystko energicznie mieszamy i odstawiamy na 30 min do lodówki , zupełnie się nie przejmując jeśli wyda się zbyt rzadkie- w piekarniku wyjdzie fantastycznie! 
Wykładamy na blachę wcześniej wyłożoną papierem do pieczenia i wstawiamy do piekarnika rozgrzanego do 180*C na ok 26-30 min, po tym czasie ustawiamy na jeszcze kilka min funkcję grill również o tej samej temperaturze... i gotowe! 





Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka